Honda CR-V 2026 dostaje nowe technologie i nową wersję. Japoński SUV będzie teraz jeszcze lepszy w terenie

15 godzin temu

Japoński SUV CR-V Hondy jest najlepiej sprzedającym modelem w swoim segmencie. Na przykład w Kanadzie i USA to pierwszy wybór kierowców. Nowe wersje modelu na rok 2026 ulepszają bestseller marki i czynią go bardziej wszechstronnym. Bardziej technologiczny, dostaje więcej wyposażenia w standardzie, poprawia osiągi w terenie, ale pozostaje oszczędny.

CR-V 2026 dostaje nową hybrydową wersję

Gama modeli Honda CR-V obejmuje teraz dwa modele z silnikiem benzynowym i turbodoładowaniem: LX i Sport. Są także cztery wersje z napędem hybrydowym: Sport Hybrid, nowy TrailSport Hybrid, EX-L Hybrid i topowy Touring Hybrid. Modele hybrydowo-elektryczne są pozycjonowane na szczycie gamy i stanowią ponad 50% sprzedaży CR-V.

Bestsellerowy SUV Japończyków w wersji TrailSport Hybrid to pierwszy taki model marki, który łączy wytrzymałą konstrukcję TrailSport z nagradzanym hybrydowo-elektrycznym systemem dwusilnikowym Hondy. SUV wyposażony teraz w opony terenowe Continental CrossContact ATR i 18-calowe felgi Shark Gray, znacznie poprawia adekwatności jezdne w terenie. W modelach z napędem 4×4 jest udoskonalony system zarządzania trakcją, który optymalizuje przyczepność opon przy prędkościach poniżej 14 km/h.

Cztery hybrydowo-elektryczne wersje CR-V, w tym nowy TrailSport Hybrid korzystają z mocnego i wydajny układ napędowego. Obejmuje dwa duże silniki elektryczne, aby zapewnić sportowe wrażenia z jazdy. Bez rezygnacji z mocy 204 koni mechanicznych, szczycą się wyjątkową oszczędnością paliwa. Wersje benzynowe LX, Sport mają moc 190 KM.

Jeśli chodzi o wygląd, to CR-V TrailSport wyróżnia się srebrnymi osłonami, pomarańczowymi logami i wyjątkowym lakierem Ash Green Metallic. Wnętrze podkreśla jego osobowość dzięki bursztynowego oświetlenia ambientowego i ekskluzywnych dodatków w postaci loga.

Honda CR-V 2026 to wyjątkowo dobrze wyposażony SUV

Nowością w wariantach wyższej klasy Hondy CR-V, takich jak EX-L i TrailSport Hybrid, jest większy o 46 procent 10,2-calowy, w pełni cyfrowy panel wskaźników. Można go wykorzystać w celu dostosowania ustawień systemu Honda Sensing i informacji o pojeździe. Ponadto topowy model Sport Touring Hybrid po raz pierwszy integruje funkcje Google. CR-V oferuje teraz aplikacje takie jak Asystent Google i Mapy Google.

Japoński SUV nigdy nie miał tak doskonałych technologii w podstawie. Teraz ulepszenia obejmują także większy i łatwy w obsłudze 9-calowy kolorowy ekran dotykowy, bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto, bezprzewodową ładowarkę do telefonu, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika.

Hybrydowe modele CR-V, w tym nowy TrailSport Hybrid, przez cały czas wyróżniają się odważniejszym wyglądem w stosunku do pozostałych wariantów. Mają bardziej agresywną stylistykę przodu i tyłu, polerowane końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej oraz większe 19-calowe felgi i opony w najwyższej wersji wyposażenia Touring Hybrid. Ta może się także pochwalić systemem dźwiękowym Bose® Premium z 12 głośnikami.

Każdy model CR-V TrailSport Hybrid jest gotowy na przygody dzięki systemowi Honda Real Time AWD z inteligentnym systemem sterowania. Ponadto ma podgrzewane przednie fotele, podgrzewaną kierownicę i szyberdach. Funkcjonalności dodają mu 10,2-calowy cyfrowy wyświetlacz wskaźników, 9-calowy kolorowy ekran dotykowy, bezprzewodowa obsługa Apple CarPlay i Android Auto, bezprzewodowa ładowarka do telefonu i elektrycznie otwierana klapa bagażnika.

Honda CR-V TrailSport – wnętrze 2026, fot. Honda Canada

CR-V 6 generacji to lider w zakresie funkcji bezpieczeństwa w klasie kompaktowych SUV-ów

Japoński SUV korzysta z pakietu technologii bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy Honda Sensing® . Ma najnowszą wersję zastrzeżonej przez Hondę struktury nadwozia Advanced Compatibility Engineering (ACE) i technologię poduszek powietrznych nowej generacji. To wszystko oferuje w standardzie wszystkich modeli CR-V.

Pakiet Honda Sensing obejmuje m.in.:

– system monitorowania martwego pola (BSI),

– adaptacyjny tempomat,

– system hamowania awaryjnego (CMBS) z funkcją wykrywania pieszych,

– system ostrzegania przed kolizją czołową.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to SUV Hondy oferuje w standardzie 10 poduszek powietrznych. W tej puli są poduszki powietrzne kierowcy i pasażera nowej generacji, zaprojektowane specjalnie w celu zmniejszenia rotacji głowy podczas zderzenia, zwłaszcza zderzenia ukośnego. Także poduszki powietrzne kolanowe przednich pasażerów, boczne poduszki powietrzne dla pasażerów z tyłu, Rear Seatbelt Reminder i Rear Seat Reminder nie wymagają dopłaty.

Nowa Honda CR-V 2026 trafi do dealerów Hondy w Kanadzie jeszcze tej wiosny. Wszystkie warianty SUV-a japońskiej marki sprzedawane w tym kraju są produkowane w Honda of Canada Mfg. w Alliston (Ontario). Poza tym zjeżdża jeszcze z taśm produkcyjnych w dwóch fabrykach w USA. Honda nie ujawniała jeszcze cen nowego CR-V na rok 2026. Rynek nie przewiduje znaczącej podwyżki w cenniku modelu.

Wielu podkreśla, iż Honda CR-V, choć ulepszona wciąż nie posiada wentylowanych siedzeń, kamery 360, HUD i dachu panoramicznego. Te braki mogą przechylić szalę zwycięstwa w segmencie SUV-ów w stronę oczekiwanej nowej Toyoty RAV-4.

Idź do oryginalnego materiału