Wystartował Konkurs NA NAJPIĘKNIEJSZĄ PALMĘ WIELKANOCNĄ 2025

dabrowa-bial.pl 1 miesiąc temu

Parafia pw. Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny w Różanymstoku,  przy współpracy Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Białostockiej i Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Dąbrowie Białostockiej ogłasza : Pierwszą Edycję Konkursu  "NA NAJPIĘKNIEJSZĄ PALMĘ WIELKANOCNĄ 2025".                   

Cele konkursu:

  • Kultywowanie i propagowanie tradycji wśród mieszkańców parafii i gminy.
  • Prezentacje umiejętności artystycznych wykonawców.
  • Umożliwienie twórczej konfrontacji i wymiany pomysłów w pracy artystycznej.
  • Aktywizowanie społeczne poszczególnych grup, wspólnot i osób indywidualnych.

Warunki konkursu:

1.Prace mogą być wykonane indywidualnie lub zbiorowo - bez ograniczeń wiekowych.

2. Bez względu na ilość osób uczestniczących w wykonaniu palmy, przysługuje tylko jedna nagroda. Do prezentacji palmy należy wytypować 1 przedstawiciela grupy.

3. Do konkursu mogą być zgłaszane tylko palmy wykonane z naturalnych surowców takich jak gałązki wierzby, brzozy, bibuła, suszone kwiaty, zioła, bukszpan itp.

4. Forma i technika wykonania prac dowolna.

5. Minimalna wysokość palmy - 120 cm.

6. Warunkiem konkursu jest też prezentacja palmy przez jej właściciela/ właścicieli w pozycji pionowej, w procesji wokół Bazyliki w Niedzielę Palmową 13 kwietnia br.  o godz. 11:50 i udział w Mszy Św. o godz. 12:00.

7. Każda praca musi posiadać dołączoną etykietę, z podaniem następujących danych: nazwa (szkoły - klasy, instytucji, itp.), imię i nazwisko wykonawcy lub przedstawiciela - reprezentanta grupy, rodziny, ilość i wiek osób biorących udział w wykonaniu palmy, dane kontaktowe /telefon/. Oraz podpisany przez każdego uczestnika załącznik RODO (załącznik nr 1 lub nr 2 do Regulaminu konkursu)

8. Prace należy dostarczyć do Kościoła w Różanymstoku do dnia 31.03.2025 r.

Ocena i nagrody:

   Jury, powołane przez organizatorów przy ocenie będzie brało pod uwagę:

  • zgodność wykonania z regulaminem konkursu,
  • ogólny wyraz artystyczny i pomysłowość,
  • technikę wykonania,
  • dobór materiałów,

Oficjalne ogłoszenie wyników będzie miało miejsce w Niedzielę Palmową

  13.04.2024 r.,  po Mszy św. o godz. 12:00.

- Organizatorzy przewidują dla zwycięzców i uczestników konkursu

   pamiątkowe dyplomy i upominki.

- Wyniki, oraz zdjęcia zostaną udostępnione na stronie parafialnej,  oraz innych dostępnych mediach. Uczestnictwo w konkursie jest jednocześnie zgodą na upublicznienie tych informacji i zdjęć.

Ustalenia końcowe:

-  Prace zostają wykonane i dostarczone na koszt własny.

-  Palmy, które nie zostaną odebrane z kościoła do dnia 30 kwietnia 2025 r., zostaną zagospodarowane przez organizatorów.

-  W sprawach nie ujętych w Regulaminie a mających istotny wpływ na  organizację i przebieg konkursu, decydują organizatorzy.

Idź do oryginalnego materiału