Walentynki to dobry moment, by przypomnieć, iż miłość nie istnieje bez umiejętności budowania relacji. Tymczasem coraz więcej uwagi poświęcamy telefonom kosztem najbliższych osób. To zjawisko nazywamy „phubbingiem”. Ruszają prace nad kampanią społeczną „Widzę Cię! Słyszę Cię!”, która będzie promować świadomą obecność rodziców w życiu dzieci. Z roku na rok rośnie średni czas korzystania z internetu w Polsce. Zgodnie z badaniami przeprowadzanymi regularnie przez NASK wśród młodzieży, w 2022 roku w dni robocze wynosił on średnio 5 godzin 36 minut (podczas gdy w 2020 – 4 godziny 50 minut), a w weekendy – 6 godzin 16 minut. w tej chwili aż 89% użytkowników internetu korzysta z niego głównie za pośrednictwem telefonów, a pierwsze telefony z dostępem do sieci dzieci otrzymują średnio już w wieku 8 lat. Właśnie ze względu na te niepokojące dane, pojawiła się potrzeba podniesienia świadomości na temat konsekwencji wynikających z uzależnień od nowych technologii. – W dzisiejszym świecie, gdzie technologia jest nieodłączną częścią codzienności, łatwo zapomnieć, jak ważna jest jakość relacji z dzieckiem. Kampania „Widzę Cię! Słyszę Cię!” ma zwrócić uwagę na ten istotny problem współczesnych rodziców – phubbing rodzicielski, czyli i
„Widzę Cię! Słyszę Cię!”. Rusza ważna kampania społeczna na rzecz młodych
wdi24.pl 3 miesięcy temu
- Strona główna
- Regionalne
- „Widzę Cię! Słyszę Cię!”. Rusza ważna kampania społeczna na rzecz młodych
Powiązane
XXI Szturm Twierdzy Zamość – bitwa nocna
4 godzin temu
Ogłoszenie PIONIER
7 godzin temu
24.05.2025 Małgorzata Żurakowska „Radcy pana radcy”
8 godzin temu
Dni osiedla Zalesie [ZDJĘCIA]
8 godzin temu
Odpust
8 godzin temu
Polecane
Rosjanie zaatakowali Kijów. "Przed nami trudna noc"
3 godzin temu