Źródło: Warner Music Poland
Warner Music Poland rusza z kampanią społeczną „Piłeś? Nie PROWADZISZ!”, a jej muzycznym filarem jest premierowy singiel „0% stresu”, stworzony przez jednego z najważniejszych producentów na polskiej scenie – Sir Micha. Michał Kożuchowski, w polskiej rapgrze znany jako Sir Mich, od niemal 20 lat tworzy piosenki między innymi dla Tedego, Żabsona, Wdowy czy Te-Trisa, a ostatnio mieliśmy okazję oglądać go jako mentora w programie „Rap Generation” dostępnym na platformie Prime Video. W utworze „0% stresu” gościnnie pojawiają się Sztoss, DESTRO i Pat Nos, reprezentanci pokolenia, które wprost mówi o emocjach, wyborach i presji, ale równie głośno stawia na odpowiedzialność.
„0% stresu” to świeża, przystępna i niezwykle chwytliwa opowieść o tym, iż trzeźwa głowa daje więcej optymizmu niż jakiekolwiek procenty. – Się staram stać na nogach, gdy tam za oknem świat dygocze, niepotrzebny bałagan. U mnie zawsze świeci słońce bez tych procent też – przekonuje Sztoss.
Tekst utworu, oscylujący między refleksją, a charakterystyczną dla młodych dorosłych szczerością, buduje narrację, która społecznie rezonuje: „Muszę zarobić na trzeźwo, żeby zachować wspomnienia”.
Utwór „0% stresu” nie tylko muzyka – to głos realnych doświadczeń. Premierze singla będzie towarzyszyć kampania outdoorowa, radiowa oraz internetowa, realizowana przez Warner Music Poland. Dzięki obecności w przestrzeni miejskiej, w eterze i w kanałach cyfrowych, przekaz dotrze bezpośrednio do szerokiego grona odbiorców.
A są nimi głównie młodzi dorośli w wieku 18-25 lat – aktywni w świecie cyfrowym, śledzący trendy i często uczestniczący w imprezach muzycznych oraz festiwalach. To grupa, która mierzy się z presją rówieśniczą („wypij ze mną”, „jakoś wrócimy”), a jednocześnie wchodzi w życie z pragnieniem wolności i budowania własnej tożsamości. Kampania pokazuje, iż odpowiedzialna decyzja może brzmieć cool, a odmowa jazdy po alkoholu nie jest powodem do wstydu, ale dowodem siły i odpowiedzialności.
„Piłeś? Nie PROWADZISZ!” nagłaśnia problem prowadzenia pod wpływem alkoholu. Dzięki współpracy z Sir Michem i młodymi artystami przekaz kampanii staje się naturalny, wiarygodny i szeroko udostępniany organicznie.
Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.


18 godzin temu
![III Kurpiowski Jarmark Bożonarodzeniowy w Ostrołęce: Warsztaty, tłumy i świąteczna magia na Placu Bema [WIDEO, ZDJĘCIA]](https://www.eostroleka.pl/luba/dane/pliki/zdjecia/2025/dsc00172.jpg)


![[FOTO] Świętokrzyski Jarmark Bożonarodzeniowy pełen atrakcji](https://www.emkielce.pl/media/k2/items/cache/bb3969b6db6e62f4ab040af1d110f448_XL.jpg)


![[FOTO] W Kielcach zainaugurowano obchody Międzynarodowego Roku Wolontariatu](https://www.emkielce.pl/media/k2/items/cache/90b92e4ef722e76094cfc22ec4614827_XL.jpg)
![Radość i pierniczki: KGW Ławy zorganizowało niezapomniane Mikołajki! [ZDJĘCIA, WIDEO]](https://www.eostroleka.pl/luba/dane/pliki/zdjecia/2025/dsc03367.jpg)








