Do każdego dużego Versysa powinieneś dostać mapę świata i zestaw rzutek. Serio. Wieszasz mapę, zamykasz oczy, rzucasz – i w drogę. Versys 1100SE to turystyczny towarzysz, z którym każda destynacja jest w zasięgu ręki.
Nowy Versys 1100 to potężniejszy silnik, lepsze zawieszenie i jeszcze więcej komfortu – na miasto, na wieś, na Alpy i na Bałkany. Solo albo z pasażerem, na lekko albo z pełnym obciążeniem. Ten motocykl nie zadaje pytań – on po prostu jedzie. A ty razem z nim.
Co nowego? I dlaczego warto się tym jarać?
- 135 KM i 112 Nm – moc i moment gotowe na każdą trasę.
- KECS i Skyhook – zawieszenie elektroniczne, które myśli szybciej niż ty zauważysz dziury w drodze.
- Quickshifter KQS – bo sprzęgło jest dla tych, co lubią się męczyć.
- Zegary z możliwością sparowania telefona – łączność głosowa i pełna integracja z aplikacją.
- 17-calowe koła + zawieszenie o długim skoku – czyli złoty środek między szosą a szutrem.
- Nowa jednostka 1099 cmł – cztery cylindry, które nie znają słowa „nuda”.
Versys 1100 – dane techniczne (wersja SE)
Silnik | 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą |
Pojemność | 1099 cmł |
Moc maksymalna | 135 KM / 9000 obr./min |
Moment obrotowy | 112 Nm / 7600 obr./min |
Masa | 259 kg |
Zbiornik paliwa | 21 l |
Wysokość siedziska | 840 mm |
Zużycie paliwa | 5,6 l/100 km |
CO2 | 128 g/km |
Zawieszenie przód | KECS Skyhook, widelec upside-down Ø43 mm |
Zawieszenie tył | Back-link z KECS, regulacja zdalna |
Hamulce przód | Podwójne tarcze 310 mm, radialne zaciski MonoBlock |
Hamulce tył | Pojedyncza tarcza 260 mm, jednotłoczkowy zacisk |
Akcesoria, które robią różnicę
- Lampy przeciwmgielne – bo widzieć to podstawa.
- Kanapa Ergo-Fit – 20 mm niższa, idealna dla niższych jeźdźców.
- Podgrzewane manetki – standard w SE, luksus późną jesienią.
- Bezstelażowe kufry w kolorze motocykla – bo funkcjonalność też może być stylowa.
Chcesz się przekonać?
































