
Trasa N-S (fot. MZDiK Radom)
Najkorzystniejszą cenowo propozycję opiewającą na kwotę 14 mln 780 tys. zł złożyło konsorcjum firm MITO – M Piotr Mojżeszek z Daleszyc oraz Grupa Kami z Włoszczowej. Pozostali oferenci to: Strabag z Pruszkowa (obecny wykonawca II etapu trasy) – oferta na kwotę 15 mln 687 tys. zł i Budromost-Starachowice z Wąchocka na kwotę 18 mln - 866 tys. zł.
- Na realizację zadania przeznaczyliśmy 14,5 mln zł. Wszystkie złożone oferty zostaną teraz szczegółowo przeanalizowane pod kątem formalnym, finansowym i prawnym - wyjaśnia Łukasz Kościelniak, rzecznik MZDiK w Radomiu.
Przypomnijmy: w ramach zadania powstanie odcinek drogi o długości ponad 1 km. Inwestycja obejmuje m.in. wykonanie robót rozbiórkowych, budowę nowej drogi, chodników i zjazdów z kostki betonowej, ciągów pieszo-rowerowych z betonu asfaltowego oraz poboczy. Prace przewidują również budowę kanalizacji deszczowej, wodociągu, gazociągu, ciepłociągu, kanałów technologicznych oraz obiektów inżynierskich. Całość uzupełni nowe oświetlenie uliczne.
Wyłoniony wykonawca będzie miał 15 miesięcy na realizację inwestycji, liczonych od dnia podpisania umowy. Termin ten nie obejmuje okresu zimowego – od 15 grudnia 2025 r. do 15 marca 2026 r. – w którym roboty mogą być wstrzymane.
bdb