TESTUJEMY INDIAN Z NOWYM SILNIKIEM 112 CALI

8 godzin temu
Od 2025 roku Indian powiększył wszystkie swoje duże silniki z pojemności 108ci do 112ci czyli z 1768 cm3 do aż 1834 cm3. A teraz możemy wszyscy zobaczyć i poczuć jak to jeździ. Zupełnie niedawno testowaliśmy baggera Indian Challenger udostępniony nam przez Indian Katowice z silnikiem 108 cali, więc jesteśmy bardzo ciekawi co pokaże powiększona jednostka!W piątek w salonie Indian Katowice ze względu na nieciekawą pogodę, nie było tłumów, ale za to wspaniała atmosfera. o ile więc ktoś myśli, iż pewnie tłok, nie dopcha się do motocykli, to radzimy jeszcze zadzwonić i sprawdzić, czy nie ma wolnej godzinki na jazdę testową Indian Challenger 118 cali, nowym Indian Pursuit Powerplus 112, czy innymi motocyklami ze stajni Indian. Nas najbardziej ciekawił właśnie Pursuit. Wielki, wygodny motocykl turystyczny. Jeszcze tylko szybie sparowanie motocykla z telefonem, pasażerka ustawia swoją ulubioną muzykę i ruszamy na katowickie drogi. Chwilę trzeba odstać na skrzyżowaniach. a później w stronę Mikołowa przyjemna, pusta droga. Skręcamy do centrum Mikołowa gdzie nie było nas długie, bardzo długie lata. Jak to miasteczko się zmieniło! Musimy tu wpaść na dłużej, a na razie szybka kawa w Hotelu- Restauracji Mocc'a d'oro (Jana Pawła II 23) Przyznacie, iż klimat, jakby zdjęcie było zrobione we Włoszech!Nie mamy dużo czasu, więc kawka (espresso, z kawy palonej na miejscu) Bardzo udane, gęste, aromatyczne. Do tego szarlotka. Na pewno następnym razem wpadniemy tu na obiad. Średnio szybki powrót do salonu Indian Katowice przy Kolejowej 57C. Na szczęście nie za bardzo szybki, bo po drodze aż dwa patrole Policji. Mijając radiowóz, widzimy, iż funkcjonariusze drogówki traktują respektowanie dozwolonej prędkości na odcinku z Mikołowa do Katowic bardzo, bardzo poważnie. Najpierw obserwacja przez lornetę, dla wyłapania kandydatów do kontroli i suszarka w pogotowiu. Indian Pursuit choć ciężki i to się czuje przy parkingowych manewrach na szczęście skrzyżowania, ciasne łuki zbiera z lekkością baletnicy. Można czuć się pewnie i bezpieczne. Ciasny skręt o 90 stopni nie robi na nim wrażenia choćby przy żółwim tempie. Oddajemy Pursuit innym chętnym i jeszcze ponad godzinę gadamy o tych i innych Indianach. Testowe motocykle Indian Challenger (bagger) oraz Indian Pursuit (turystyk) na razie ciągle objeżdżają polskie salony Indiana (za tydzień Kraków) ale udaje nam się wynegocjować Indian Pursuit na jeden dzień, więc w poniedziałek 19 maja spodziewajcie się nas w okolicach Myszkowa, Zawiercia. Trochę polatamy wokół komina. Posłuchajcie nowego silnika POWERPLUS 112 na wolnych obrotach:Kilka zdjęć z salonu i przejażdżki: Jak wziąć udział? Można się zapisać na jazdy Indianem z silnikiem 112 na stronie - https://fb.me/e/89VwDWt2alub umawiając się na jazdę próbną telefonicznie: 500 370 269 Co musisz wiedzieć o silniku PowerPlus 112? V-Twin o pojemności 1834 cmł (112 cali) to unikalny, silnik opracowany przez Indian Motorcycle i testowany podczas serii wyścigów King Of Bagger. Jego atuty to moc, elastyczność i wydajność w każdych warunkach. Silniki te spełniają aktualne normy emisji spalin obowiązujące w Europie od 2025 roku, i zastąpiły silniki 108 ci (1768cc). Nowy silnik osiąga jeszcze większy moment obrotowy 181,4 NM (poprzednik 171 NM) przy tej samej wartości obrotów silnika wynoszącej 3800 rpm.Silniki 112 można znaleźć w wielkich baggerach jak Challenger niedawno testowany przez nas oraz turystycznym Indian Pursuit. W niektórych modelach jak Indian Chieftain, Springfield (baggery) oraz turystycznym Roadmaster silniki mają jeszcze nieco większą pojemność: 116ci czyli 1890cc. Są to V-twiny które maksymalny moment obrotowy osiągają jeszcze niżej bo przy 2900 obrotów.Jak dojechać do Indian Katowice, ul. Kolejowa 57 Chttps://external.fktw1-1.fna.fbcdn.net/static_map.php?v=2060&theme=default&ccb=4-4&size=400x300&language=pl_PL&scale=1&zoom=15&marker_list[0]=50.22166%2C18.9917&_nc_client_id=comet_events_location_map&_nc_client_caller=CometStaticMap.reactImpreza POWERPLUS 112 ROADSHOW w tym samym dniu co w Katowicach odbędzie się w Warszawie, gdyby komuś było tam bliżej. A za tydzień w dniach 23-24 maja w Indian Kraków. Ostatnia ciekawostka: Indian Katowice czyli firma Vcruiser to też sprzedawca LambrettyKiedyś równie kultowe skutery jak Vespa, czyli włoska Lambretta na długie lata zniknęły z rynku. Ale od kilku lat trwa coś jak LAMBRETTA reaktywacja. Na zdjęciu w pięknym kolorze Lambretta z silnikiem 300 cc choć większość użytkowników wybierze 125cc na której można jeździć bez robienia prawa jazdy kat. A. Lambretta widoczna na zdjęciu została w Vcruiser Katowice świeżo zarejestrowana, tablica choćby jeszcze nie przykręcona. Ale jest szansa, iż niedługo napiszemy o niej więcej. Nas urzekła jakością wykonania detali. jeżeli chodzi o styl i estetykę to Lambretta wraca w pięknym stylu. Wrażania z jazdy być może już niedługo. Prawda, iż piękna?
Idź do oryginalnego materiału