Szafka na klucze i inne akcesoria. Co powinno znaleźć się na wyposażeniu każdej portierni?

4 tygodni temu
Portiernia to pierwsze miejsce kontaktu z firmą, instytucją czy zakładem. Właśnie tam zapadają decyzje o dostępie do budynku i jego zasobów. Dlatego wyposażenie portierni nie może być przypadkowe. Potrzebujesz sprzętów, które pomagają działać sprawnie, reagować gwałtownie i zachować porządek – niezależnie od sytuacji. Szafka na klucze – uporządkuj klucze do pomieszczeń i sprzętów

Niewielka szafka na klucze często decyduje o sprawności działania całej portierni. Dzięki niej portier może gwałtownie zlokalizować odpowiedni komplet i przekazać go uprawnionej osobie. Im większy obiekt, tym ważniejsze staje się logiczne rozmieszczenie zawieszek, numeracja oraz zabezpieczenia mechaniczne lub elektroniczne.

Dobrze dobrana skrzynka na klucze chroni przed zgubieniem, kradzieżą i nieautoryzowanym dostępem. Sprawdza się nie tylko w przypadku pomieszczeń administracyjnych, ale także wtedy, gdy zarządzasz flotą pojazdów, sprzętem lub narzędziami technicznymi.

jeżeli chodzi o depozytor na klucze , jego pojemność dobierzesz w zależności od potrzeb. Wewnątrz różnych modeli znajdziesz od kilku do choćby kilkuset haczyków.

Rejestracja gości i kontrola wejść –
Idź do oryginalnego materiału