Czym różni się przechowywanie od archiwizacji dokumentów? Dla wielu osób pojęcia te oznaczają dokładnie to samo, jednak doświadczony archiwista rozróżni je bez problemu. Sprawdź, co oznacza przechowywać, a co archiwizować dokumenty! Przechowywanie i archiwizacja - podstawowe różnice jeżeli pojęć archiwizacja i przechowywanie dokumentów używasz zamiennie, musisz wiedzieć, iż nie oznaczają one dokładnie tego samego. Przechowywanie ma węższe znaczenie i najczęściej dotyczy krótkookresowego trzymania dokumentów w pewnym miejscu. Może być to biuro, kancelaria lub wyspecjalizowana firma. Przechowywanie akt najczęściej dotyczy tych, które albo z jakichś powodów za chwilę znów będą nam potrzebne, albo nie podlegają archiwizacji. Dobrym przykładem jest dokumentacja księgowa, po którą sięgamy po zakończeniu roku obrotowego celem przygotowania sprawozdania i deklaracji podatkowych. Natomiast wśród dokumentów, których nie trzeba archiwizować, wyróżnia się np. notatki służbowe. Więcej o przechowywaniu akt przeczytasz na https://www.rhenus-office.pl/ i https://www.
Różnice między przechowywaniem a archiwizacją akt
ekspresjaroslawski.pl 1 miesiąc temu
- Strona główna
- Regionalne
- Różnice między przechowywaniem a archiwizacją akt
Powiązane
Działka ROD
1 godzina temu
"Pilchowo" do modernizacji. Ponad 30 milionów w wodę
1 godzina temu
Polecane
Nową premierką na Litwie będzie Inga Ruginiene
43 minut temu