Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym kontekście energicznego przedstawiciela pokolenia X, przełamując istniejący stereotyp tej grupy zawodowej. Konkurs Eurowizji przyniósł także rekordową obecność Bazylei w polskich mediach, co pokazuje potencjał promocyjny takich wydarzeń dla miasta-gospodarza. Eurowizja ‘25 w polskich mediach W analizowanym przez Instytut Monitorowania Mediów okresie – od 19 kwietnia do 18 maja 2025 r. – w polskich mediach ukazało się niemal 95 tys. publikacji na temat konkursu Eurow
Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej – raport Instytutu Monitorowania Mediów
gpr24.pl 2 miesięcy temu
- Strona główna
- Imprezy
- Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej – raport Instytutu Monitorowania Mediów
Powiązane
9. edycja „Zamość na okrągło”
7 godzin temu
Muzyczne kalendarium – 12 sierpnia
8 godzin temu
Pielgrzymka na Jasną Górę 2025 coraz bliżej celu [WIDEO]
10 godzin temu
Polecane
Zraniony Lech liczy na cud
32 minut temu
Nawrocki złożył obietnicę. "Będę"
1 godzina temu