Od 1 października wprowadzone zostaną zmiany w obsłudze Karty Krakowskiej

1 tydzień temu

Od 1 października wprowadzone zostaną zmiany w obsłudze Karty Krakowskiej.

Od najbliższej środy, 1 października obsługę Karty Krakowskiej przeprowadzą wyłącznie Punkty Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Publicznego.

Lokalizacje

Stacjonarne Punkty Obsługi Karty znajdują się w następujących lokalizacjach:

Punkty Obsługi Pasażerów (POP):

  • ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej)
    • poniedziałek–piątek, godz. 8.00–15.30
  • ul. Pawia 5A – hol dworca kolejowego Kraków Główny PKP, przy Punkcie Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej, obok sklepu Biedronka – możliwość dojścia od strony Galerii Krakowskiej oraz od strony Małopolskiego Dworca Autobusowego (MDA):
    • poniedziałek–piątek, godz. 9.00–16.30
  • os. Centrum D blok 7:
    • poniedziałek–piątek, godz. 11.00–18.00
  • terminal autobusowo-tramwajowy Górka Narodowa Park+Ride
    • poniedziałek–wtorek, godz. 7.00–15.00
    • środa–piątek, godz. 10.00–17.00.

W Punktach Obsługi Pasażerów (POP) realizowane są wnioski o:

  • wydanie Karty Krakowskiej
  • przedłużenie ważności Karty Krakowskiej
  • wydanie dodatkowej formy Karty Krakowskiej
  • zmianę nośnika karty na Kartę Krakowską
  • wydanie Karty Krakowskiej – składany przez placówki
  • przedłużenie ważności Karty Krakowskiej – składany przez placówki
  • wydanie duplikatu Karty Krakowskiej w formie plastikowej
  • unieważnienie Karty Krakowskiej.

W dotychczasowych Punktach Obsługi Mieszkańców w lokalizacjach ul. Stachowicza 18 oraz os. Zgody 2 obsługa Karty Krakowskiej nie jest prowadzona.

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

Ogród Rzeźb w Krakowie. Wstęp jest bezpłatny [ZDJĘCIA]

Jeździsz przez rondo Barei? Ta informacja jest dla ciebie

Rynek Główny. Podjęto decyzję w sprawie kwiaciarni

Idź do oryginalnego materiału