– To wiadomość, która bardzo cieszy. Z jednej strony jest docenieniem Poznań Maratonu przez markę zasłużoną dla promocji kultury fizycznej, z drugiej ważnym wsparciem organizacyjnym. Nawiązanie tej współpracy jest możliwe dzięki skutecznym zabiegom Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, za co dziękuję w imieniu własnym i pasjonatów biegania – mówi Marcin Gołek, zastępca prezydenta Poznania.
Poznański Maraton, rozgrywany od ćwierćwiecza, jest częścią prestiżowej Złotej Serii 42, zrzeszającej największe biegi maratońskie w Polsce. Na liście startowej jest już ponad 3000 osób, a limit miejsc wynosi 6000 uczestników.
– Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, wspiera nie tylko sport profesjonalny, ale także projekty popularyzujące sport powszechny. LOTTO 24. Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza jest właśnie taką inicjatywą: łączy wielu pasjonatów biegania, niezależnie od ich wieku, poziomu zaawansowania czy umiejętności. Cieszę się, iż marka LOTTO będzie towarzyszyć im wszystkim na trasie wiodącej przez ulice pięknego Poznania – zaznacza Radosław Kietliński, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Totalizatora Sportowego.
Organizatorzy zapowiadają również zmianę trasy. Nowy wariant poprowadzi biegaczy przez miejsca, których dotąd nie obejmował maraton. Szczegóły dotyczące przebiegu oraz kolejne informacje będą publikowane na stronie internetowej wydarzenia i w mediach społecznościowych.