Takie zachowania naszych pracowników zawsze będziemy chwalić – takim zdaniem rozpoczyna się wpis krakowskiego przewoźnika w social mediach.
MPK opisało sytuację, która miała miejsce na terenie Krakowa. „Empatię i chęć pomocy innym bardzo cenimy. Tym razem w akcję pomocy seniorce zaangażowanych było aż czterech naszych pracowników„. – podkreśla przewoźnik.
Opis sytuacji:
„We wtorek, późnym wieczorem, ok. 21.30, najpierw zareagował nasz kierowca Michał, który prowadził autobus linii nr 207 – zauważył i zaopiekował się pasażerką w wieku ok. 70 lat. Pani była zagubiona, nie wiedziała gdzie jest. Kierowca natychmiast zgłosił to dyspozytorowi ruchu, który powiadomił straż miejską Do jej przyjazdu opiekę nad seniorką przejął nasz inspektor ruchu. Strażnikom miejskim udało się skontaktować z rodziną, z którą ustalono, iż zagubiona pasażerka zostanie odebrana z pętli Kombinat przez jej syna. Seniorka została odprowadzona do autobusu linii 138, gdzie opiekę nad nią przejęła nasza prowadząca. Po przyjeździe na pętlę Kombinat pasażerka trafiła szczęśliwie pod opiekę rodziny.” – informuje MPK.
Te artykuły mogą Cię zainteresować:
W sobotę zostaną uruchomione tymczasowe przystanki autobusowe
Brak ciepłej wody w kranach [LISTA ULIC]