Krakowski szpital chce poznać prawdę. „Być może wchodzimy na trudny teren”

3 dni temu

„Jak oceniasz sprawność procesu przyjęcia?”, „Jak oceniasz próby zmniejszania bólu poprzez podanie leków?”, „Jak oceniasz wyżywienie w szpitalu?” – o te i kilka innych rzeczy Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego postanowił zapytać swoich pacjentów. – Być może wchodzimy na trudny teren, ale wierzymy, iż nie da się zmieniać rzeczywistości, omijając niewygodne tematy. Dlatego zależy nam, aby usłyszeć Wasz głos – podkreśla szpital.

Szpital Żeromskiego zachęca pacjentów do wypełnienia ankiety, która ma ocenić zadowolenie (lub jego brak) ze świadczonych przez placówkę usług.

– Chcemy wiedzieć, jak wyglądał wasz pobyt w Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego – co było dobre, co można poprawić, co było trudne, a co zaskoczyło pozytywnie. Każda uwaga, sugestia czy propozycja jest dla nas cenna. To dzięki Wam możemy się rozwijać – podkreśla szpital.

W internetowej ankiecie pacjenci odpowiadają poprzez przyznawanie ocen (od 1 do 10), a znajdują się tam poniższe pytania:

  • Jak oceniasz sprawność procesu przyjęcia do szpitala?
  • Jak oceniasz uwzględnianie przez personel medyczny Twojego zdania w procesie leczenia?
  • Jak oceniasz opiekę/zaangażowanie personelu medycznego?
  • Jak oceniasz próby zmniejszania bólu poprzez podanie leków?
  • Jak oceniasz zrozumiałość przekazywanych informacji dotyczących Twojego stanu zdrowia i procesu leczenia podczas pobytu w szpitalu?
  • Jak oceniasz zrozumiałość informacji przekazanych przez personel medyczny dotyczących zaleceń lekarskich i dalszego procesu leczenia po opuszczeniu szpitala?
  • Jak oceniasz wyżywienie w szpitalu?
  • Jak oceniasz czystość w salach, na korytarzach, w łazienkach?
  • Jak oceniasz respektowanie przez personel medyczny praw pacjenta, szczególnych uprawnień i potrzeb?
  • Jakie jest prawdopodobieństwo, iż polecisz ten szpital znajomym lub rodzinie?

    Szpital zapewnia, iż głosy oddane przez pacjentów będą miał realny wpływa na ew. zmiany w funkcjonowaniu placówki.

Jan Krol

Idź do oryginalnego materiału