Jak zwiększyć widoczność Twojej strony w Google i wyprzedzić konkurencję?

ciechanowinaczej.pl 4 godzin temu
Z roku na roku coraz większa liczba Polaków kupuje online. Dla przedsiębiorców działających w sektorze e-commerce to z jednej strony szansa, a z drugiej – wyzwanie. Wysoka konkurencja sprawia, iż nie łatwo dotrzeć do nowych klientów. Jak w takim razie zbudować widoczność firmy w sieci i pokonać konkurencję? W artykule przedstawiamy sprawdzone metody, które pomogą Ci osiągnąć sukces. Pozycjonowanie stron www – klucz do widoczności w sieci

To żadne zaskoczenie – pozycjonowanie (nazywane również SEO) jest fundamentem każdej skutecznej strategii marketingowej prowadzonej w sieci. Celem SEO jest sprawienie, by Twoja strona osiągała jak najwyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google, gdy użytkownik wpisuje konkretne hasła w pole wyszukiwarki.

Pozycjonowanie stron www obejmuje zarówno działania przeprowadzane bezpośrednio w obrębie witryny (to tzw. SEO on-site), jak i te przeprowadzane poza nią (SEO off-site). W praktyce kluczową rolę odgrywa:


jakościowy content – uwzględniające frazy najważniejsze wartościowe treści dostosowane do potrzeb użytkowników oraz algorytmów Google,


optymalizacja techniczna strony – szybkość ładowania, responsywność i poprawna struktura HTML to
Idź do oryginalnego materiału