Gadu-Gadu zmienia się i wraca. Chce dotrzeć do młodych

5 godzin temu
Komunikator internetowy Gadu-Gadu pojawił się na rynku w 2000 roku. Inicjatorem pierwotnej wersji – jak przypomniało Rado Zet – był Łukasz Foltyn, a opracowała go firma GG Network. PRZECZYTAJ: Zamość: Sto lat „Rolniczaka”. Nowy sztandar i bal absolwentów [ZDJĘCIA]W 2011 roku polski komunikator miał 7 mln unikatowych użytkowników, którzy – jak podaje Wikipedia – wysyłali do 300 milionów wiadomości dziennie. I do dziś budzi sentyment. W 2025 r. GG przekształcił się w serwis społecznościowy GGap. Jego właścicielem jest w tej chwili firma Findecom. Logo ze słoneczkiem zostajeW sierpniu tego roku polski komunikator skończy 25 lat. Mimo olbrzymiej konkurencji na tym rynku jego właściciel – jak podaje serwis – planuje rozwój nowej wersji GGapp. Chce dodać do aplikacji funkcje rozmów głosowych, połączeń wideo i płatności. Żeby konkurować z Messengerem czy WhatsApp’em.Obecnie z aplikacji korzysta około 400 tys. użytkownikówWłaściciel komunikatora planuje zmianę jego wizerunku. Zachowa jednak charakterystyczne logo ze słoneczkiem – symbol Gadu-Gadu. W planach jest też ekspansja na rynki UE. Chce w ten sposób dotrzeć do młodych użytkowników, którzy nie pamiętają już początków GG.Realizacja tych zamierzeń potrwa 2-3 lata
Idź do oryginalnego materiału