Deszcz, wiatr i walka do końca – faworyci z kolejnym pucharem i żeglarskim tytułem Mistrza Polski

6 godzin temu

Choć pogoda nie rozpieszczała, a deszcz i silny wiatr wystawiły uczestników na ciężką próbę, IX Żeglarskie Mistrzostwa Polski Influencerów zakończyły się spektakularnym sukcesem i pokazem determinacji.

Na starcie stanęło aż 11 załóg, które mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych z pełnym zaangażowaniem walczyły o prestiżowy tytuł Mistrza Polski i Puchar Róży Wiatrów.

Już po raz drugi w historii bezkonkurencyjna okazała się załoga w składzie: Daniel Grzyb, Damaris Pośpiech-Grzyb, Hubert Gromadzki, Nikola Wrona, Adam Strycharczuk i Wojciech Gromadzki, dowodzona przez sternika Witolda Wójcika. Ekipa zwycięzców triumfowała we wszystkich trzech rozegranych wyścigach, nie pozostawiając wątpliwości co do swojej dominacji na wodzie.

To była najtrudniejsza edycja, w jakiej braliśmy udział – zimno, deszcz, ale i niesamowita atmosfera współpracy na jachcie. Pokazaliśmy, iż nie tylko piękna pogoda tworzy żeglarskie emocje. Zwycięstwo w takich warunkach smakuje podwójnie! – powiedział po regatach Daniel Grzyb.

Drugie miejsce i tytuł wicemistrzów Polski wywalczyła załoga: PK Sisters, Miłosz Głowacki, Karol Kopacz i Daniel Baczkowski, wspierana przez sternika Kordiana Łysaka. Na podium kolejny raz znalazła się również załoga Cyber Mariana, Simona Smitha, Janusza Surwalskiego z Danger Hobby, Maxem Makowskim, Anną Smolarczyk oraz ze sternikiem Maciejem Smolarczykiem, zdobywając brąz i udowadniając, iż wciąż należą do żeglarskiej czołówki influencerów w Polsce.

Organizator wydarzenia, właściciel Ośrodka Róża Wiatrów Bartek Milewski, podkreślił:

Warunki rzeczywiście były wymagające, ale właśnie takie chwile budują prawdziwą wspólnotę i pokazują charakter. Jestem bardzo dumny z każdego, kto podjął wyzwanie i wyszedł na wodę, ale właśnie po tym widać, iż internetowi twórcy to twardzi zawodnicy!

Regaty odbyły się tradycyjnie w Ośrodku Szkoleniowym Róża Wiatrów na jeziorze Święcajty w Węgorzewie, przyciągając ponad 50 twórców internetowych z różnych platform – od YouTube’a, przez TikToka i Instagram, po Twitcha. Jak co roku, wydarzenie łączyło sportową rywalizację z promocją Mazur, żeglarstwa i wartości spędzania czasu offline.

Na zakończenie regat ogłoszono również termin jubileuszowej, dziesiątej edycji Regat Influencerów, która odbędzie się w dniach 22–24 maja 2026 roku. Organizatorzy zapowiadają wyjątkowe atrakcje i jeszcze większą skalę wydarzenia.

Partnerami wydarzenia byli: M4K, Alcalia, AXE, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego oraz Gmina Węgorzewo.

(info. prasowa)

Idź do oryginalnego materiału