Cracovia szuka sponsora tytularnego stadionu. Rozpoczął się konkurs

6 godzin temu

Sponsor będzie miał prawo m.in. do umieszczenia swojej marki w oficjalnej nazwie obiektu oraz szereg praw marketingowych i wizerunkowych, a także prawo od ekspozycji logotypu na stadionie i biletach – w taki sposób miasto i Cracovia zachęcają firmy do wzięcia udziały w konkursie na sponsora tytularnego stadionu przy ul. Kałuży.

– To naturalna przestrzeń dla partnerstwa o silnym potencjale wizerunkowym. Szukamy marki, która będzie nie tylko obecna w przestrzeni stadionu, ale także wpisze się w lokalną tożsamość i stanie się częścią sportowego Krakowa. To istotny krok w kierunku dalszego rozwoju krakowskiej infrastruktury sportowej w modelu współpracy publiczno-prywatnej – tłumaczy Łukasz Sęk, Zastępca Prezydenta Miasta Krakowa.

Stadion Cracovii posiądę kategorię III UEFA. Mieści ponad 15 tysięcy widzów, ma pełną infrastrukturę VIP, medialną oraz komercyjną. A teraz ten obiekt poszukuje sponsora.

– Otwieramy się na partnera, który nie tylko zyska silną ekspozycję marketingową, ale stanie się częścią historii najstarszego klubu sportowego w Polsce – mówi Mateusz Dróżdż, prezes Cracovii.

– To partnerstwo, które może przynieść korzyści wszystkim stronom – klubowi, sponsorowi i przede wszystkim mieszkańcom Krakowa – dodaje Tomasz Marzec, Dyrektor Naczelny Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.

Jan Krol

Idź do oryginalnego materiału