Po poważnej awarii sieci SFR, do której doszło w poniedziałek, 16 czerwca, na terenie całej Francji, operator przyzna swoim abonentom rekompensatę w postaci dodatkowych gigabajtów internetu.
SFR ogłosił rekompensatę dla klientów po zakłóceniach, które przez wiele godzin w poniedziałek utrudniały korzystanie z internetu, połączeń telefonicznych oraz usług mobilnych.
Awaria dotknęła zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Przestały działać m.in. terminale płatnicze w sklepach, bankomaty oraz bramki na autostradach.
Problemy zaczęły się w poniedziałek rano i trwały do późnych godzin wieczornych. Operator wyjaśnił, iż przyczyną była „awaria techniczna na platformie usług rdzenia sieci”, która spowodowała „losowe rozłączenia”.
W ramach rekompensaty abonenci SFR i RED by SFR otrzymają w najbliższych dniach automatycznie 100 GB dodatkowego internetu mobilnego. Klienci zostaną poinformowani SMS-em o dacie aktywacji oraz szczegółach dotyczących korzystania z dodatkowego pakietu.
(KzK)