W Jaworznie działa wiele firm, które nie tylko świadczą swoje usługi mieszkańcom, ale dbają też o rozwój lokalnej społeczności. Jedną z nich jest bez wątpienia ART-COM.
Firma ART-COM liczy sobie już ponad 30 lat i jest bardzo solidną i rozpoznawalną marką na terenie miasta. Na co dzień dostarcza internet i inne usługi telekomunikacyjne do tysięcy jaworznickich domów i przedsiębiorstw. Firma nie skupia się jednak tylko na zarabianiu pieniędzy i stara się wnieść coś swojego w rozwój lokalnej społeczności.
– Nasze życie zawodowe i rodzinne związane jest z Jaworznem, czujemy się częścią składową lokalnej społeczności, zależy nam na rozwoju miasta i jego mieszkańców, płacimy lokalnie podatki, wspieramy interesujące inicjatywy, niosące wartość dodaną dla lokalnej społeczności, zależy nam aby „nasi sąsiedzi” mieli o nas dobre zdanie, aby z zadowoleniem korzystali z naszych usług i poprzez to, świadomie wspierali lokalny patriotyzm – czytamy na stronie internetowej firmy. I trzeba powiedzieć, iż nie jest to tylko pusty slogan.
ART-COM aktywnie działa i włącza się w wiele inicjatyw na terenie miasta. Firma chętnie współpracuje z lokalnymi stowarzyszeniami, wspiera kluby sportowe, a także sportowe imprezy, takie jak chociażby Jaworznicka Liga Mistrzów. Pomaga finansowo i organizacyjnie przy licznych imprezach rodzinnych – tylko w ostatnich tygodniach wspierała pikniki organizowane przy jaworznickich szkołach, a także przy parafii na Borach. Bez ich wsparcia nie mogłyby się obyć obchody Dnia Dziecka na rynku. ART-COM swoimi działaniami pokazuje, iż lokalne firmy potrafią pielęgnować lokalny patriotyzm i na co dzień odwdzięczać się za zaufanie klientów.
To na pewno dobry przykład dla innych przedsiębiorstw jak dbać o swój PR i pielęgnować wspólne dobro.